marți, 31 august 2010

limita !


31 august.. limita dintre vara si toamna
Un nou anotimp, noi haine, schimbari..
Si in sfarsit pot vorbi despre anotimpul meu preferat, dar totusi..
imi pare rau si ca s-a sfarsit vara :(
Nu stiu cum sa incep..parca toate zilele fericite se sfarsesc.. Deja ma gandesc ce o sa fac in toamna asta, chiar daca nu ar trebui. Vara nu s-a sfarsit..mai este o zi..o siingura zi.
Astazi nu pot lega niste fraze..pur si simplu nu pot.
Nu pot vorbi.. Buzele-mi pecetluite asteapta sa le razbata o raza zambitoare de soare. Totul se naruie.
Cand m-am trezit, am intrebat-o pe mama daca e cald afara. Ea mi-a raspuns linistita ca nu vor mai fi zile calde de acum :-<
Deja imi imaginez zilele racoroase de toamna in care ma voi intoarce de la scoala cu el de mana, printre frunzele ruginite si raze palide ce strabat usor norii cenusii.
Imi voi strecura degetele reci prin maneca lui calda si el imi va zambi. :x
In final..vine toamna...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu