sâmbătă, 28 august 2010

emotii..


hehe! 28 august 2010..printre ultimele zile de vara..
Senzatiaaa mea imi arata o postare care cuprinde cam aceeasi chestie..8-|
Mai stii cand iti ziceam ca ma plictisesc in vacanta si abia astept sa inceapa scoala?
Eiii...acum vreau cat mai multa vara si cat mai multa vacanta..intr-adevar, nu e anotimpul meu preferat, dar merge..pe primul loc a fost si va fi eterna toamna :x
Doar ea poate cuibari in sufletul meu amintiri, momente de cumpana..dar in final, totul bine..
Mi-e dor de LER, de colegii de clasa si de prietenii care mi i-am facut in primul meu an de liceu..anul de boboaca :">
A fost destul de bine..trebuie doar sa ai incredere!
Cu un schimb de poze si "Soare" pe fundal..[stie Elena] se scurg ultimele 2 saptamani..
Acum imi dau seama ca nu trebuia sa lenevesc atat..:))) ma gandesc ca am atatea de facut..si totusi nu fac nimic.
O sa-mi fie dor si de serile de vara in care vorbeam cu Nick despre avorturi, filme..:))
O sa-mi fie dor sa fim cu totii "naşpa" si de bomboanele lui Titiii
si de..si de..:-s chitara lui Dani.
Cine o sa se mai bage in discutiile de medicina cu istoria, daca nu Nick?
"-Si eu am avut 10 la istorie in liceu!" :)) si acum face sapaturi arheologice prin sate necunoscute :D
Cu trecerea timpului efemer, tot mai multe lucruri se intampla..Nu mai stiu cum e sa te joci ascunselea..si imi e dor..imi e dor de tot ce petreceam :-<
Si nu-mi dau seama..Cand am incetat sa mai fim copii? :|
Mi-e dor de serile de demult, cand matsa mea venea si statea toata vacanta cu mine..si ascultam ATENTAT :)))
Se spune ca vremea-i frumoasa atunci cand in suflet e soare
Se spune ca ploaia-i mai rece atunci cand in suflet te doare.
Oare asa va fi si ploaia de toamna pentru mine?

Un comentariu:

  1. Da Senzaţie,aşa e,timpul se scurge mai ceva ca praful dintr-o clepsidră pitică :<.

    RăspundețiȘtergere